Pont a Mousson naar Bourg-en-Bresse

26 september 2021 - Bourg-en-Bresse, Frankrijk

Vanmorgen regende het keihard, langggzzaaam ontbeten en even na 10:00 uur vertrokken bij licht buitje 14 graden.  Om de buien in het oosten te omzeilen toch maar de peage recht naar beneden, na 140 km klaarde het op en verder via de RN. Totaal een relaxte 400 km. Om 15:00 uur bij mijn hotel, stralend weer 24 graden. Ik zit nu in de schaduw met een glas Pietra, Corsicaans bier, gebrouwen met wat kastanjemeel. Vanavond op zoek naar Poule de Bresse, de befaamde landhoen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Frits Kramer:
    26 september 2021
    Hoi Erwin,
    leuk om je te volgen. Hoop dat je mooi weer krijgt in het vervolg van je reis, want met regen op de brommert is niet wat je wil. Ik zit nu lekker in de tuin met een nootje en een Affrigem dubbel.
    Groet, Frits
  2. Erwin Castricum:
    28 september 2021
    Dank je, ik zie ook al uit naar ons Belgische avontuur! Proost!
  3. Fred Blanchard:
    27 september 2021
    Hi Erwin,
    Leuk om je verslagen te lezen. Mooie trip die je aan het maken bent. 👍👍👍
    Geniet van de voortzetting ervan.
    Groetjes, Fred.
  4. Erwin Castricum:
    28 september 2021
    Die stond al heel lang op mijn bucket-list !
  5. Fred Blanchard:
    Hi Erwin,
    Nu heb je eindelijk je handen vrij en je weet dat er goed voor Mary wordt gezorgd.
    Dat heb je zeker ook verdiend. Jullie hebben het niet makkelijk gehad. Respect man!!
  6. Erwin Castricum:
    28 september 2021
    Ik geniet met emmers vol, maar het is ook wel een beetje wennen 3 weken op jezelf, ik sleur me er wel doorheen!